Moj računalnik zamrznil ali brskalnik strmoglavilo, medtem ko sem bil na vplačilo. kaj zdaj?

Moj računalnik zamrznil ali brskalnik strmoglavilo, medtem ko sem bil na vplačilo. kaj zdaj?

Če je vaš računalnik zamrznil, izgubljena interenet ali spletni brskalnik strmoglavilo, ko ste bili na vplačilo in niste prejeli potrditev naročila preko e-pošte od nas, potem naročilo je bilo neuspešno in plačilo ni bil izveden.

Strah, ste morda plačal dvakrat? Prosimo, da izdajatelj kartice ali spletno bančništvo najprej videti, če so bili sprejeti sredstva. Vsa plačila, ki bo prikazan v vašem osebnem banki takoj račun.

Če ste še vedno v dvomih, ali potrebujejo dodatno pomoč, se obrnite na nas.

 

Če potrebujete pomoč ali imate vprašanja, se obrnite na nas.

Pišite nam preko:

Na voljo smo v naslednjem delovnem času:
  • Od ponedeljka do petka od 10.00 do 18.00