Kako lahko vrnem izdelek?

Niste povsem zadovoljni z naročenim izdelkom? Ni problema, naročeni izdelek lahko vedno vrnete svetilainluci.si. V30 dni po tem, ko ste prejeli izdelek, ga lahko registrirate za vračilo. To storite povsem enostavno na našem portalu za vračila.

Če želite vrniti izdelek, ga vrnite v izvirni embalaži (če je to mogoče) in prvotnem stanju.

Upoštevajte: izdelek v kompletu je mogoče vrniti le kot komplet

 

Za registracijo vračila je potrebna le vaša številka naročila in email naslov. Zatem izberete izdelke, ki jih želite vrniti, zatem pa vam bo nalepka za pošiljanje nemudoma poslana na vaš elektronski naslov. S to nalepko lahko svoj vrnete preko točke UPS.

Za vračilo paketa se zaračuna provizija v višini 5,00 € na paket. Ta strošek je samodejno odštet od zneska vračila po registraciji vašega vračila. Več o trajnostni politiki vračil in zakaj morate plačati poštne stroške vračila.

 

Je kakšna težava z vašim naročilom?

 Če je izdelek vrnjen neustrezno, je poškodovan ali defekten, se obrnite na našo ekipo za pomoč strankam. Pošljite nam sliko ali/in opis poškodbe oziroma napake. Če gre za poškodovan ali defekten izdelek, vam bomo povrnili stroške pošiljanja. Svoje vrnjeno blago pošljite v naše skladišče na naslovu Smaragdweg 52, 5527 LB Hapert, Nizozemska.

Če potrebujete pomoč ali imate vprašanja, se obrnite na nas.

Pišite nam preko:

Na voljo smo v naslednjem delovnem času:
  • Od ponedeljka do petka od 10.00 do 18.00